İstanbul Bilgi University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Türkiye’de Göç ve Uyum Tartışmaları: Geçmişe Dönük Bir Bakış 248
Influencer Marketing as a digital marketing strategy: the effect of macro and micro influencers on purchase intention 144
Tin bucket 141
Yoğun Bakım Sonrası Sendromu ve Hemşirelik Yönetimi 122
Türkiye’de Engellilere Yönelik Kamu Harcamalarının On Yıllık Seyri 110
Türkiye’nin Değişen Hanehalkı Yapısı: Tek Kişilik Haneler Ne Durumda? 107
Childless by choice: a qualitative study on couples' experiences of marriage and voluntary childlessness 100
Local Case to Global Phenomenon: The Vanishing of Elisa Lam in the Digital Streaming Era 95
The effect of Spotify playlists on the music consumption habits of music consumers 85
The effects of marketing activities and the theory of 'Fear of better options (Fobo)' on the innovation-decision process of sports executives 81