İstanbul Bilgi University Institutional Repository için istatistikler

Toplam ziyaret

views
Türkiye’de Göç ve Uyum Tartışmaları: Geçmişe Dönük Bir Bakış 267
Influencer Marketing as a digital marketing strategy: the effect of macro and micro influencers on purchase intention 215
The effects of marketing activities and the theory of 'Fear of better options (Fobo)' on the innovation-decision process of sports executives 152
Childless by choice: a qualitative study on couples' experiences of marriage and voluntary childlessness 150
The effect of Spotify playlists on the music consumption habits of music consumers 143
Tin bucket 141
Local Case to Global Phenomenon: The Vanishing of Elisa Lam in the Digital Streaming Era 128
Yoğun Bakım Sonrası Sendromu ve Hemşirelik Yönetimi 123
Türkiye’de Engellilere Yönelik Kamu Harcamalarının On Yıllık Seyri 119
Türkiye’nin Değişen Hanehalkı Yapısı: Tek Kişilik Haneler Ne Durumda? 108